Strona główna - ombudsman - Ombudsman – Uniwersytet Warszawski
Menu
  • English
  • Start
  • Aktualności
  • Ombudsman
    • Zgłaszanie spraw
    • Kompetencje ombudsmana
    • Ombudsman UW
    • Zespół
  • Sposób działania
    • Standardy działania
    • Procedury
    • Przykładowe sprawy
    • Dokumenty
    • Kazusy
  • Pomoc
    • Kiedy warto się zwrócić do ombudsmana
    • Poza kompetencjami ombudsmana
    • Jednostki pomagające
  • Współpraca
    • Współpraca europejska
    • Realizowane projekty
    • Rzecznicy akademiccy
    • Równouprawnienie na UW
  • Kontakt
CLOSE
  1. Strona główna
  2. Ombudsman
  3. Ombudsman UW

O Ombudsmanie Uniwersytetu Warszawskiego

dr Anna Cybulko

Obecnie funkcję ombudsmana na Uniwersytecie Warszawskim pełni dr Anna Cybulko. Anna Cybulko jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doktorat z nauk społecznych obroniła na Wydziale Nauk Społecznych i Resocjalizacji UW. Od 2006 roku związana z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu rozwiązywania konfliktu, komunikacji interpersonalnej oraz dynamiki małych grup. Od 2011 powołana na stanowisko Rzecznika akademickiego Uniwersytetu Warszawskiego, wspiera społeczność akademicką w radzeniu sobie z konfliktami organizacyjnymi i interpersonalnymi oraz w szukaniu rozwiązań dla spraw trudnych i nieoczywistych.

W ramach swojej pracy spotyka się z osobami potrzebującymi pomocy. Rozmawia na każdy temat, próbując zrozumieć problem i wesprzeć w znalezieniu jego możliwych rozwiązań. Mediuje lub kieruje do mediacji. Wyjaśnia i szuka informacji. Analizuje kontekst prawny i wskazuje zastosowanie przepisów. W miarę potrzeby interweniuje bądź sygnalizuje potrzebę zmian.

Kompetencje i specjalizacja:

Anna Cybulko jest mediatorką, moderatorką, nauczycielką akademicką oraz trenerką umiejętności społecznych.

Mediatorka

Mediuje w Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz w ośrodku Markert Mediacje, gdzie jest wpisana na listę mediatorów sądowych. Specjalizuje się w sprawach cywilnych, rodzinnych, gospodarczych, pracowniczych i akademickich. Prowadzi również mediacje w sporach społecznych i organizacyjnych.

Moderatorka

Moderuje dyskusje i debaty, także i te, które z różnych względów toczą się w sytuacjach komunikacyjnie trudnych. Współpracuje z samorządami – m.in. Miasta Warszawy - przy projektowaniu, organizacji oraz prowadzeniu konsultacji społecznych.

Autorka

Autorka tekstów nt. efektywnej komunikacji i skutecznych metod rozwiązywania sporów. Tłumaczka podręczników akademickich oraz tekstów z obszaru mediacji, zarządzania i komunikacji.

Trenerka

Prowadzi szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktu, komunikacji interpersonalnej, mediacji i negocjacji oraz warsztaty strategiczne.

Wykładowca

Wykłada - m.in. na Wydziale Prawa i Administracji oraz Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Logotyp Uniwersytetu Warszawskiego

ADRES

ul. Dobra 56/66
(BUW, I piętro na antresoli, p. 1.60 C)
00 - 312 Warszawa

KONTAKT

tel. 22 55 27 214,
22 55 27 813
fax 22 55 27 202
e-mail: ombudsman@uw.edu.pl