Strona główna - ombudsman - Ombudsman – Uniwersytet Warszawski
Menu
  • English
  • Start
  • Aktualności
  • Ombudsman
    • Zgłaszanie spraw
    • Kompetencje ombudsmana
    • Ombudsman UW
    • Zespół
  • Sposób działania
    • Standardy działania
    • Procedury
    • Przykładowe sprawy
    • Dokumenty
    • Kazusy
  • Pomoc
    • Kiedy warto się zwrócić do ombudsmana
    • Poza kompetencjami ombudsmana
    • Jednostki pomagające
  • Współpraca
    • Współpraca europejska
    • Realizowane projekty
    • Rzecznicy akademiccy
    • Równouprawnienie na UW
  • Kontakt
CLOSE
  1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Kiedy warto się zwrócić do ombudsmana

Kiedy warto się zwrócić do ombudsmana?​

Jeśli masz poczucie, że dostrzegasz problem, który w jakikolwiek sposób rzutuje na środowisko akademickie (lub twoje w nim funkcjonowanie) – warto zwrócić się do Rzecznika akademickiego. Zasada poufności i nieformalności działania ombudsmana daje gwarancje, że zgłoszenie sprawy nie będzie miało negatywnych konsekwencji dla osoby zgłaszającej.

Do ombudsmana możesz się zwrócić w sytuacji, gdy:​

kolorowe ręce
  • Potrzebujesz opinii osoby z zewnątrz, lub kogoś, kto w sposób poufny wysłucha twoich problemów i doradzi dalszy sposób postępowania.
  • Potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu skomplikowanej sprawy, z którą sam sobie nie radzisz.
  • Uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie.
  • Jesteś w konflikcie, który wpływa na twoje funkcjonowanie na uczelni.
  • Potrzebujesz mediatora lub facylitatora.
  • Nie wiesz, do kogo powinieneś się zwrócić ze swoją sprawą.

ADRES

ul. Dobra 56/66
(BUW, I piętro na antresoli, p. 1.60 C)
00 - 312 Warszawa

KONTAKT

e-mail: ombudsman@uw.edu.pl