Strona główna - ombudsman - Ombudsman – Uniwersytet Warszawski
Menu
  • English
  • Start
  • Aktualności
  • Ombudsman
    • Zgłaszanie spraw
    • Kompetencje ombudsmana
    • Ombudsman UW
    • Zespół
  • Sposób działania
    • Standardy działania
    • Procedury
    • Przykładowe sprawy
    • Dokumenty
    • Kazusy
  • Pomoc
    • Kiedy warto się zwrócić do ombudsmana
    • Poza kompetencjami ombudsmana
    • Jednostki pomagające
  • Współpraca
    • Współpraca europejska
    • Realizowane projekty
    • Rzecznicy akademiccy
    • Równouprawnienie na UW
  • Kontakt
CLOSE
  1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Poza kompetencjami ombudsmana

Co NIE NALEŻY do kompetencji ombudsmana:

Ze względu na obowiązujące zasady neutralności i niezależności oraz poufny i nieformalny charakter postępowania do kompetencji ombudsmana NIE NALEŻY:

  • Podejmowanie decyzji bądź wydawanie wiążących opinii w sprawie.
  • Nakładanie sankcji na osoby bądź podmioty naruszające przyjęte zasady.
  • Występowanie jako rzecznik osoby pokrzywdzonej.
  • Poradnictwo prawne.
  • Specjalistyczna pomoc psychologiczna.
  • Narzucanie jednostkom uczelni polityki działania w jakimkolwiek obszarze.
  • Uczestniczenie w prowadzonym przez władze uczelni formalnym dochodzeniu lub udział w zinstytucjonalizowanym procesie skargowym.
mezczyzna ze znakiem stop

Rzecznik akademicki nie podejmuje działań w oparciu o informacje lub doniesienia przekazane w sposób anonimowy!

ADRES

ul. Dobra 56/66
(BUW, I piętro na antresoli, p. 1.60 C)
00 - 312 Warszawa

KONTAKT

e-mail: ombudsman@uw.edu.pl